Sakura ünnep


Idén a Sakura ünnep alkalmából egy 3 hétvégét átölelő programsorozat vette kezdetét. Az első nap a Magyar Anime Társaság napja volt. Ezen a napon aki kedvet érzett magában az animés cosplayben vagy az ünnephez illően kimonóban érkezett a helyszínre. A programok között szerepelt többek közt egy előadás a Zen buddhizmus tanitásáról, illetve egy a Cosplay Magyarországon címmel. Akiket érdekelt a kalligráfia és a lampion készités azoknak a szabadtéren egy asztalnál lehetőségük nyílt ezeket kipróbálni. Volt még egy MAT-os pult is ahol lehetett vásárolni. A bejáratnál az esemény ideje alatt örökbe lehet fogadni egy sakurafát. Az élményeim erről a napról egyöntetűen pozitívak. Az idő kellemes tavaszi , és a hangulat jó volt. A kertben találkoztam ismerősökkel, és meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire csendes és nyugodt helyen van. Az előadások előtt volt időm az egész kertet bejárni, bár legtöbb időt a MAT-os pultnál töltöttem. Az első előadás 1-kor kezdődött, nagyon szórakoztató volt, és mégis sok mindent lehetett belőle tanulni. Sajnos a többi előadáson már nem tudtam ottmaradni, de amíg ott voltam nagyon jól éreztem magamat. Akiknek nem állt módjukban elmenni erre a napra még lesz lehetőségük, hiszen április 12.-én, 18.-án és 19.-én is lesznek még programok. Többek között Origami, és Japán teakóstoló. A részletes programleírás a weboldalon található meg .

blog comments powered by Disqus